XXXII celebració de final de batxillerat

És costum de l’Institut acomiadar els alumnes de batxillerat amb una celebració. Llevat del curs passat, ja fa 32 anys que ens reunim, i fem la festa acadèmica que marca el final d’aquesta etapa. La mateixa sala que els va acollir el primer dia del primer curs, ara els acomiadava, més grans i més madurs.

Mudats amb elegància inaudita, van protagonitzar els discursos del director, del president de l’AMPA, i de les quatre alumnes que van merèixer matrícula d’honor; després els 42 alumnes presents van rebre la foto artesanal de record, i van gaudir d’un petit refrigeri que els oferia l’AMPA. Sempre amb les mesures higièniques, sense les famílies, i només sense màscara per a les fotos.

Cal dir que uns trenta nois i noies no van poder assistir-hi a conseqüència de la quarantena, i algun contagi, del desafortunat viatge a Mallorca (que no va organitzar l’Institut). Si aquests volen la foto, o algú la va perdre, han de demanar-la al cap d’estudis, fins que s’exhaureixin.