Viatge d’intercanvi Erasmus a l’illa de la Reunió

Mentre a Cornellà s’acostava l’hivern, un afortunat grup de representants de l’Institut van viatjar a l’oceà Índic, al nord de Madagascar. Durant una setmana de desembre, cinc alumnes i dos professors, dins del projecte de mobilitat K2 Erasmus Plus, titulat Healthy Minds, Healthy Learners, van gaudir d’un intercanvi a l’illa de la Reunió (territori francès d’ultramar), amb clima tropical. És el segon cop que tenim aquesta sort.

El programa de la setmana va barrejar activitats esportives (trekking, paddle surf, ioga…), visites culturals (jardí botànic, museu de tortugues…), i activitats acadèmiques amb els alumnes de l’illa, a més dels italians i lituans del mateix projecte. Més endavant ens visitaran tots.

Aquella setmana, un altre professor de l’Institut també va poder realitzar un job-shadowing (o seguiment acadèmic de professors del centre), dins del programa K1 Mejora de la Comp Ling, mediante las actividades en la Naturaleza como aula de aprendizaje.

Un inoblidable racó del paradís al nostre abast!

Galeria de fotos del viatge a l’illa de la Reunió.