Últim dia del trimestre

Divendres 21 de desembre, últim del trimestre, donem les notes de la primera avaluació. També fem un concert de música. Per tot això, la nostra previsió horària és:

• 9.25 Entrada al centre. Com sempre, demanem puntualitat. No permetrem l’accés a qui arribi tard. Els alumnes van directes a la seva classe, on fan tutoria, i reben les notes. No poden sortir de l’aula fins a les 10.25, sota cap concepte. Si el professor ho organitza, poden fer una mica de celebració, però en acabar han de netejar i endreçar l’aula.
  • 10.25 Els alumnes tenen pati (no hi ha ni bar ni biblioteca). Qui vulgui, pot fer observacions sobre les notes als professors.
  • 11.00 Concert a la sala d’actes. Obligatori per als alumnes de 1r i 2n d’ESO. Els de 3r, 4t i batxillerat, si no han d’actuar, poden marxar, però respectant l’horari que obrim portes. La sala d’actes té capacitat per a unes 350 persones, que ja són els alumnes i professors que hi actuen.
  • Cap a la una acaba el concert (no poden marxar mentre duri). Llavors tots els alumnes poden anar-se’n cap a casa.

El dimarts 8 de gener tornen les classes, excepte per als alumnes de 1r d’ESO que van a esquiar.

Aprofitem aquest escrit per desitjar-los molt bones festes.

Cesc Terrassa, cap d’estudis.