Torna el festival dedicat a la novel·la negra de Barcelona

Del 24 de gener al 3 de febrer, Barcelona celebra la BCNegra ’19, que des de fa uns anys fixa l’atenció en la novel·la negra a través de diverses activitats per tota la ciutat.

Com ja vam fer l’any passat, enguany ens adherirem a aquesta iniciativa, amb una activitat a l’institut.

Ja haureu vist que, al vestíbul de l’institut, hi ha un espai delimitat i la silueta d’una persona morta. La finalitat és que els alumnes descobreixin qui és el professor o professora assassinat. Per això, cada dia (28, 29 i 30 de gener) els donarem una pista sobre l’aspecte físic o la personalitat del professor/a en qüestió perquè puguin descobrir-lo.

Al mateix lloc, hi haurà una urna i paperetes perquè els alumnes que hi vulguin participar puguin votar, abans de l’1 de febrer, amb el nom del professor/a que creuen que és i el seu nom, curs i grup. Entre els participants traurem un guanyador de cada nivell, que rebran un premi.

El professorat també hi podeu participar. Per això, posarem una altra urna a la sala de professorat perquè pugueu fer les vostres especulacions… i guanyar premi!