Taulell d’anuncis virtual. Beques concedides/denegades

Publicació de Llistes de proposta de concessió/Denegació de beques de caràcter general

En el dia d’avui, es fa pública les llistes de les propostes de concessió/denegació de beques de la Resolució Proposta 11G2019  de Beques general 2019/2020 (Batxillerat).

Nota aclaridora: Aquesta relació no inclou totes les beques sol.licitades pels nostres alumnes. Hi ha relacions anteriors van ser penjades al taulell d’anuncis del centre.

1. Llistats d’alumnat amb proposta de concessió.
  2. Llistats d’alumnat amb proposta de denegació.

Per preservar la confidencialitat de les dades veureu que en aquests llistats no es relacionen els alumnes pel seu nom i cognom, tant sols per una part dels dígits del NIF/NIE

Contra aquesta proposta de concessió/denegació, els interessats podran formular al·legacions davant dels Serveis Territorials del Departament d’Educació, fins al dia 12 de juny de 2020, mitjançant el model que està penjat al web d’Educació en l’apartat de Tràmits/Beques de caràcter general/Documentació relacionada.

També el podeu descarregar aquí: model al·legacions

Cornellà, 5 de juny de 2020