Sortida a la neu: mesures sanitàries i CoVid

És per tots coneguda la situació sanitària en la qual ens trobem. A la reunió d’informació ja vam avisar que les restriccions, les mesures de prevenció i la seguretat marcarien el desenvolupament de la sortida.

Els demanem atenció; les autoritats sanitàries marquen el camí a seguir, no l’Institut. No demanem res que ells no indiquin. La sortida a la neu es durà a terme tal com estava prevista, del dimarts 11 al divendres 14 de gener (si no hi ha cap ordre superior en contra d’última hora).

Fa pocs dies un grup d’alumnes i docents van anar a Itàlia, i no van tenir cap problema (ni infecció); sempre amb màscara, i ensenyant el certificat CoVid a tot arreu.

Com que anirem junts en autocar, viurem junts en l’alberg, i menjarem junts a restaurants, tothom ha de respectar les normes anti-CoVid establertes per les autoritats (màscara, distància, higiene). És de sentit comú.

Per tot això, recordem les instruccions bàsiques i les recomanacions complementàries de la Generalitat:

Alumnes de 1r d’ESO:

És molt aconsellable que presentin el resultat d’un TAR (Test d’Antígens Ràpid), de laboratori, de farmàcia o fet a casa, de màxim 48 hores abans de la partida. Ens n’han de comunicar el resultat negatiu el dilluns 10 (als organitzadors de l’esquiada –passaran per les aules-), o el dimarts 11 ABANS DE PUJAR A L’AUTOCAR.

A més, en cas d’haver rebut les dues pautes de vacunació, demanem que el dilluns 10 donin als docents organitzadors, quan passin, el CERTIFICAT COVID imprès.

Alumnes de 1r de Batxillerat:

En aquest cas, és obligatori lliurar el dilluns 10 als organitzadors l’imprès del CERTIFICAT COVID, amb les dues pautes de vacunació. Passaran per les aules a recollir-lo.

A més, és molt aconsellable que presentin el resultat d’un TAR (Test d’Antígens Ràpid), de laboratori, de farmàcia o fet a casa, de màxim 48 hores abans de la partida. Ens n’han de comunicar el resultat negatiu el dilluns 10 (als organitzadors de l’esquiada –passaran per les aules-), o el dimarts 11 ABANS DE PUJAR A L’AUTOCAR.

Durant tota la sortida a la neu han de dur obligatòriament el CERTIFICAT COVID imprès, per poder acreditar-lo en tot moment, amb el DNI.

IMPORTANT!  EN CAS DE TORNADA ANTICIPADA

Amb el volum de participants que hi ha, informem que no podrem acompanyar cap alumne malalt o infectat fins a Cornellà. Tal com està escrit en la documentació firmada, les famílies s’han de fer càrrec del trasllat, i venir a l’alberg per recollir-los. No tenim cap assegurança que cobreixi aquests trasllats, ni acompanyants lliures per viatjar amunt i avall.

DEVOLUCIONS PER BAIXA

Si d’ara endavant algun alumne no pot participar en l’esquiada, o ha d’abandonar-la durant la realització (per malaltia o per infecció), l’agència organitzadora només torna una part de l’import pagat si s’acredita que és baixa per CoVid. Les reserves ja estan fetes, i compten amb tots els inscrits (alberg, restaurants, monitors, autocars, forfait, activitats…).

Gràcies per la seva atenció, i molta, molta, molta salut a tots.

El Departament d’Educació Física de l’Institut Francesc Macià.

Dimarts, 4 de gener de 2022.

Nota: aquesta circular substitueix la que vam penjar ahir a la web.

Nota bis: si cap família té problemes amb la impressora, dilluns 10  l’alumne pot demanar que l’ajudem a imprimir el certificat CoVid (o al correu cterrass@xtec.cat).