Sortida a la neu 2020

Benvolgudes famílies:

El departament d’Educació Física es complau d’informar-vos sobre un projecte pensat per als vostres fills: una excursió a la muntanya per fer activitats esportives amb la neu. Això és una part integrant dels continguts de l’assignatura.

Les activitats a la natura suposen per als alumnes una magnífica oportunitat per gaudir del medi ambient, conèixer-lo, i després saber respectar-lo. Anar a la muntanya a realitzar activitats esportives és una de les millors maneres d’aconseguir aquest objectiu.

Per això tenim previst organitzar una estada a la neu de tres dies. Els alumnes conviuran, i aprendran, o milloraran, les nocions d’esports que es poden practicar a la natura: esquí alpí, esquí nòrdic, muntanyisme, banys termals …

Dies: 8, 9 i 10 de gener del 2020 (de dimecres a divendres).

El preu aproximat és de 270 euros, i pot variar en funció del número d’alumnes que s’hi apuntin. És important saber que els vostres fills es poden autofinançar part de la sortida a la neu amb talonaris de loteria (poden recuperar fins a 100 euros). Aquí podeu descarregarn el document amb les dades de pagament.

La reunió informativa serà el dimecres 16 d’octubre, a les 17h a la sala d’actes.

Aprofitarem l’avinentesa per presentar-vos els tutors de primer d’ESO.

El departament d’Educació Física.