Sortida a la neu 2018: ACTIVITAT FINALITZADA

12 DE GENER  –  HORA D’ARRIBADA A L’INSTITUT: DE 18,15h A 18,30h

12 de gener: VISITA ALS BANYS TERMALS DE DORRES I LLÍVIA. Normalitat a totes les activitats.

11 DE GENER DE 2018: 3r dia a les pistes de la Molina i visita a Puigcerdà. Totes les activitats transcorren amb normalitat. Els alumnes estan gaudint de la natura i els companys desconnectant uns dies del seu entorn habitual. Totes les fotos seran penjades (si els alumnes tenen  els permisos adients) a la web de l’institut un cop finalitzi la sortida.

• ARRIBADA A PISTES SEGONS HORARI PREVIST – 09/01/2018
  • HORA DE TROBADA: 6,15 h davant de l’Institut del dia 9 de gener 2018.
  • HORA D’ARRIBADA: Aproximadament a les 18 h a l’Institut el divendres 12 de gener 2018.
  • ALLOTJAMENT: Alberg Mare de Déu de les Neus. La Molina . Plaça Sitjar núm. 1. 17537 La Molina, Comarca: CERDANYA
  • PISTES D’ESQUÍ: ARANSA (1r dia) i LA MOLINA.

Gaudeix de les totes les fotos de la sortida a la neu 2018

EQUIPATGE

Cal venir vestit amb equipació d’esquiador des de casa.

Cal portar l’equipatge en motxilla o maleta (que es deixarà a l’autocar fins el vespre) i una bossa de mà petita amb tot el que necessitem el primer dia (entrepans, material d’esquí, documents…). Les maletes ben marcades (etiquetes amb nom i dades…).

Què s’ha de portar a la bossa de mà petita? (molt important)

• Material –estris necessaris per a esquiar (guants, gorro, ulleres, cremes solars, entrepans, esmorzar i dinar, documents propis… ).
  • Cal portar els documents preparats: Heu de portar el DNI , permís de la policia o Passaport, tarjeta sanitària.
  • Sigueu puntuals i vigileu amb els imprevistos d’última hora…

IMPORTANT

• Cal portar un bon entrepà pel viatge (un per a esmorzar i un altra pel dinar)
  • No cal portar gran quantitat de diners. Els diners seran per qualsevol despesa extra voluntària o compres personals (per exemple un refresc al bar de l’alberg, o alguna compra a Puigcerdà etc…). Totes les despeses estan cobertes , (àpats, etc… ). Així com també les activitats.
  • Els hi recordem que en aquesta sortida està prohibit portar telèfon mòbil (per qualsevol urgència trucades a l’Institut o al telèfon mòbil de l’Institut… (però només urgències si us plau).

Et deixem amb uns documents amb tota la informació necessària perquè planifiquis aquesta sortida a la neu 2018:

Abans de marxar: Informació important.

Estada a la neu IES Francesc Macia.

Targeta Sanitària Europea.

Material imprescindible i previsió horària.

Fitxa d’al·lèrgies.

Per a més informació, podeu parlar amb els professors Dani Alvarez, Jorge García, Vicenç Roman i Sonia Arce.

Fotos de la sortida a la neu 2018.