S’obre el període de preinscripció de formació professional de grau mitjà

Benvolgudes famílies,

Des d’avui dimecres 12 d’abril i fins al pròxim dimarts 18 d’abril s’obre el període de preinscripció de formació professional de grau mitjà per aquell alumnat que està cursant 4t d’ESO. Recordeu que la preinscripció no implica la matriculació, sinó el desig de cursar aquells estudis en els centres seleccionats. La sol·licitud permet triar fins a 10 cicles i torns: com més opcions es posin, més oportunitats d’obtenir plaça.

Tot el procés s’ha de fer telemàticament a través de la següent pàgina web, on trobareu la resta d’informació i dates importants sobre la preinscripció i matriculació:

Per fer el tràmit, cal identificar-se amb un sistema d’identificació tipus idCAT Mòbil o Clave, o també amb DNI electrònic. En cas de no disposar-ne, es pot fer la tramitació amb l’opció “preinscripció en suport informàtic”.

Les següents dates a tenir en compte:

• 8 de maig: comprovar si la sol·licitud ha estat admesa.
  • 30 de juny: assignació definitiva de places.
  • 3-7 juliol: formalització de la matrícula.

L’alumnat que no obtingui plaça en aquesta primera fase, ni per assignació ni per gestió de llista d’espera, podrà participar en una segona fase d’admissió al mes de juliol. Es publicarà la llista de centres i cicles amb places vacants el 24 de juliol, i es podrà demanar una d’aquelles places lliures del 25 al 27 de juliol.