Sant Jordi a l’Institut

Divendres 22 vam celebrar la diada de Sant Jordi. Una barreja de dia de classes, Diada Macià, jornada esportiva, i llibres i roses.

A primeres hores tothom va fer les classes habituals. A mig matí va començar la venda de roses, a benefici del viatge de 4t. A tercera hora la gimcana de 1r d’ESO, organitzada per 4tD. També teatre, amb una versió de la llegenda de Sant Jordi, duta a terme pels alumnes de l’Aula d’Acollida, sota la direcció de la professora Sheila Montserrat (malgrat problemes de salut). A la una, jocs i esports a 3r. De seguit, l’acte acadèmic de lliurament de premis: concurs Setmana negra, pastissos, bookfaces (novetat), literari – amb el premi especial en record de l’enyorat professor Jordi-Carles Burillo (amablement patrocinat per la seva família)-, de la gimcana de 1r, etc. Tot amanit amb les actuacions d’alumnes, amb el xilòfon o ballant. En teniu més fotografies i detalls a l’Instagram de l’Institut.

Cal agrair als organitzadors, participants i col·laboradors el seu treball. En especial al cap de departament de català, Jordi Castells, i també al director, Leandre Mondrià, atès que aquest és llur últim Sant Jordi treballant a l’Institut.