Reunió Erasmus a Sieradz, Polònia

El projecte educatiu “Healthy town” (=ciutat saludable) del programa Erasmus Plus, es reuneix a Sieradz, al cor de Polònia, la setmana del 30 de març al 5 d’abril. Alumnes i professors de Finlàndia, l’illa de la Reunió (francesa a l’Índic), Polònia i nostres, passaran una setmana junts, debatent, descobrint i divertint-se.

Sieradz és un petita ciutat de 44.000 habitants, al voivodat de Łódź (pronuncieu “Uótx”), a la vora del riu Warta.

Abans d’anar-hi, els alumnes de Cornellà han pogut fer una mica de turisme a la capital del país, Varsòvia, i començar a entendre la complexa història d’una nació europea que, com a república, no té ni cent anys.

Dissortadament s’acaben els intercanvis d’aquest projecte, que tantes alegries i satisfaccions (també maldecaps) ha donat als participants. Queden els de l’altre, “Walking the line”, i els que estem cuinant per al futur.

Si seguiu l’enllaç podreu accedir a la galeria de fotos d’aquesta trobada Erasmus Plus a Polònia.