Resultats del 40è Concurs Literari de l’Institut

Per culpa de la pandèmia i l’estat d’alarma s’han suspès moltes coses, però els docents de llengua catalana han mantingut el Concurs Literari de Sant Jordi. Quaranta anys ininterromputs. Satisfets per la qualitat expressiva dels alumnes que hi han participat, i després d’àrdues deliberacions, el jurat ha decidit d’atorgar els primers premis d’enguany a les alumnes Sofia S. (1r i 2n d’ESO), Nara G. (3r i 4t), i Paula F. (batxillerat). A més, com que la millor puntuada és Sofia S., també rep la menció especial en honor a l’enyorat professor Jordi-Carles Burillo. L’elenc d’alumnes premiats es pot veure en el veredicte adjunt.

El Seminari de llengua catalana es compromet a lliurar els premis (diplomes, llibres i alguna petita sorpresa) un cop es recuperi l’enyorada normalitat del centre.

Agraeixen l’elevada participació dels alumnes en aquest històric esdeveniment de l’Institut, i animen a tornar a participar-hi l’any que ve. Esperem que en millors circumstàncies.

La secció del concurs dedicada a les escoles adscrites l’han prorrogada un mes, ateses les circumstàncies provocades pel CoVid19.