Premi científic per a una alumna de 2n de batxillerat

La nostra alumna Cristina F. (de 2n de batxillerat biosanitari) ha guanyat un premi en el concurs dels Millors Treballs de Recerca en l’àmbit de Ciències de la Salut i de la Vida, organitzat per la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Hi va presentar el treball de recerca “Estrès oxidatiu: el futur de la regeneració”, dirigit per la Dra. Rosa R., del departament de ciències naturals.

És la quinzena edició d’aquests prestigiosos guardons, que tenen el propòsit d’incentivar la recerca en ciències biomèdiques. Cal remarcar que ha obtingut el quart premi dels 169 treballs presentats, seleccionats en centres tant públics, concertats com privats, de tot Catalunya.

Amb aquesta investigació, la Cristina ja va merèixer el primer premi dels treballs d’àmbit científico-tecnològic de l’ajuntament de Cornellà, fa un mes.

Fem pública la felicitació de tota la comunitat educativa (direcció, treballadors, companys i famílies) a l’alumna i a la seva professora. Sabem que els ha costat moltes hores de treball, i molts esforços; per això, n’estem molt orgullosos. El seu èxit dóna sentit al nostre treball.

Felicitats, Cristina!