Preinscripció PFI (programes de formació i inserció)

Fins al proper divendres 12 de maig romandrà obert el període de preinscripció per a tot aquell alumnat que vol cursar un PFI (programa de formació i inserció).

A diferència d’altres estudis, la preinscripció als PFI no es fa telemàticament, sinó de manera presencial als centres. Per fer-ho heu de seguir els següents passos:

• Posa’t en contacte amb el centre escollit i demana cita prèvia per poder presentar la teva sol·licitud de preinscripció.
  • Presentat al centre escollit el dia i l’hora que t’han citat.
  • Omple el formulari de preinscripció amb totes les dades que se’t demanin. El pots portar imprès i omplert des de casa o ho pots fer al mateix centre.
  • Indica el llistat ordenat de centres als quals t’agradaria accedir ordenats per ordre de preferència.
  • Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si té alguna discapacitat…).
  • Adjunta tota la informació identificativa i dels criteris prioritaris que es requereixi. Porta l’original i una fotocòpia.
  • Entrega la sol·licitud de preinscripció. Un cop presentada la sol·licitud de preinscripció se’t donarà un resguard acreditatiu de la preinscripció.

Recordeu que els PFI són el primer nivell de qualificació dins dels estudis de formació professional i s’adscriuen a diferents famílies professionals. Permeten l’assoliment de competències professionals i l’adquisició de competències instrumentals bàsiques.

Teniu més informació sobre el procés de preinscripció i assignació de places aquí: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/pfi/preinscriute/