Portes Obertes (virtuals) de batxillerat

Intentem suplir la presentació del nostre batxillerat amb aquesta informació. El dimecres 22 d’abril era la data prevista per fer l’habitual recepció dels estudiants d’altres centres, i familiars, que hi poden estar interessats. El tancament forçós, el confinament, i la incertesa sobre el futur ens obliguen a explicar-nos a través d’aquesta finestra. Ara no podem explicar-nos en persona, ni ensenyar els racons, però sí aprofitem aquesta via per penjar un mínim d’informació, i oferir-nos per avisar de qualsevol notícia de la matrícula, quan es notifiqui oficialment.

Adjuntem el full que explica, de manera resumida i concentrada, les característiques del nostre batxillerat (matèries per branca, horari, mètodes, normes, viatges, festes, etc.). Són dues pàgines.

També oferim un qüestionari per recollir el nom dels interessats a rebre més informació.

Malgrat els efectes del CoVid19, hi ha altres notícies que ens fan sentir orgullosos dels nostres alumnes de batxillerat, com els últims premis municipals als millors treballs de recerca. Quatre premis de nou en joc.

També tenim el vídeo que vam preparar per a les Portes obertes d’ESO. Del minut 5:11 al final (min. 6:44) parla del batxillerat, amb un alumne actual i una enginyera, exalumna.

Per a informacions concretes, hom pot escriure al cap d’estudis [Cesc Terrassa, cterrass@xtec.cat ].