Portes Obertes d’ESO

El 4 de març vam poder celebrar les Portes obertes d’ESO, en dues sessions (a les 5 i a les 6.30). Aprofitem aquesta  web per oferir a qui no va poder venir les informacions que vam donar. El calendari de preinscripció i de matrícula està congelat per raó del CoVid19; tots esperem que el Departament d’Educació faci públic el calendari alternatiu.

Un document és el full de presentació, amb les dades generals.

Un altre és més llarg, d’informació general (atenció! òbviament les dates sobre preinscripció i matrícula han quedat anul·lades; el Departament d’Educació les ha de fer públiques).

També donem la referència del vídeo elaborat per a l’ocasió, on direcció, alumnes i exalumna valoren el funcionament del centre. Està al Youtube.

I per conèixer els racons del centre, hi ha un altre vídeo del Youtube: el Lip-Dub del 50 aniversari (2016). La majoria de nois i noies que hi surten ja han marxat, però l’Institut és el mateix. Està enregistrat sense interrupció.

Esperem poder anunciar la preinscripció i matrícula ben aviat, senyal que la normalitat va tornant.  Ens en sortirem!