Portes Obertes de batxillerat

El dimecres 25 d’abril vam dur a terme les Portes Obertes de batxillerat, per a les famílies que han fet l’ESO en altres centres. El cap d’estudis va presentar els estudis postobligatoris de l’Institut, explicant amb detall les branques impartides, els blocs tancats de matèries, els serveis, els recursos, les normes, el treball de recerca, i altres detalls de la vida acadèmica. Va repartir un full informatiu (aquest), que concentra tot allò que considerem que cal tenir en compte a l’hora de triar el nostre centre. Va subratllar que enguany, per primer cop, la preinscripció es fa per web, no a la secretaria de l’Institut (del 14 al 21 de maig, sense excepció).

L’aula magna del segon pis es va omplir a vessar de nois i noies i les seves famílies, moltes d’exalumnes; si ens escullen, confiem de no defraudar-los, si bé cal tenir present que el batxillerat no és un cinquè d’ESO, sinó que cal un gran esforç constant. Només així alguns alumnes de l’Institut han aconseguit resultats magnífics, reconeguts amb premis i també amb notes extraordinàries a la selectivitat.

En acabar les explicacions a la sala d’actes, van visitar els departaments de ciències naturals i de física i química, per conèixer espais emblemàtics del centre.