Portes Obertes de 1r d’ESO: dimecres 20 de març

El dimecres 20 obrim l’Institut perquè les famílies dels possibles nous alumnes coneguin les instal·lacions, els docents i com formem els joves que s’hi matriculen. Atès el volum habitual de visitants, fem dues sessions iguals; enguany proposem que a la de les cinc en punt vinguin les famílies amb fills a les escoles Els Pins, Ignasi Iglésias i Sant Miquel, i a les sis de l’Anselm Clavé, Antoni Gaudí i Mediterrània. Evidentment es pot canviar d’hora si no va bé, i els que provenen d’altres centres també poden decidir lliurement.

Primer ens presentem a la sala d’actes, donem una informació relativa a la matrícula i a l’inici del curs, i posteriorment acompanyem els visitants per diversos racons del centre, mentre expliquem alguns detalls del projecte i pràctica educatius. Aquesta vegada els alumnes no fan de guies perquè estem a l’última setmana de la segona avaluació, i ara és prioritari estudiar i treballar per treure les millors notes. Ho fan els docents.

Les visites duren uns 50-55 minuts. El centre tanca a les 7 de la tarda.

Les preinscripcions d’ESO s’han de fer del 29 de març al 9 d’abril. A la web del Departament d’Educació hi ha més informació.

Per a la gent interessada en places a batxillerat, organitzem una sessió de Portes Obertes el dimecres 24 d’abril, a les 5 de la tarda. No cal reserva. Les preinscripcions de batxillerat són del 14 al 21 de maig.

Nota: els dies previs ens visiten els alumnes de 6è d’aquestes escoles, als matins, com a activitat de col·laboració de primària i secundària. Els visitants han pogut sentir l’opinió i el consell d’antics companys, ara alumnes de l’Institut.