Portes Obertes a les universitats

Els alumnes de 2n (i tots els altres interessats) ara poden assistir a les Portes Obertes dels centres universitaris que els interessen. Amb aquesta intenció, dijous 3 de febrer, una cinquantena d’alumnes (que s’hi havien inscrit) van assistir a les de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra. Van experimentar què és  trigar una hora per arribar al lloc d’estudi, van veure la vida al campus en un dia de sol, i van poder presenciar les diverses exposicions.

Decidir què fer quan acabin el batxillerat (cicle o grau, i quin) és una tria que marca per molts anys; gairebé una opció de vida. Decisió que s’ha de prendre sempre amb els peus a terra; cal treure bones notes, i tot aprovat, per poder optar als estudis que van visitar. Ningú no regala res. I menys a la selectivitat !

Queden tres mesos de classes; a mitjans de maig estaran acabant el curs. I del 14 al 16 de juny, la selectivitat (PAU; Proves d’Accés a la Universitat).

Altres Portes Obertes organitzades:

La informació de cicles formatius, o de les altres universitats catalanes (Lleida, Girona, Rovira i Virgili), o de les privades (UVic, UOC, religioses), se la busca cadascú; a les tutories han pogut preparar-se, amb l’assessorament de les tutores, d’agents externs, o la nostra “Guia Virgili”.

També poden informar-se de moltes coses al Saló de l’Ensenyament, del 16 al 20 de març, a la Fira de Montjuïc   https://www.ensenyament.com/ca/

En cas de dubte, els professors podem ajudar (tutores, coordinadora, direcció).