Port Aventura 2019

Com cada any, i ja en portem 25, a finals de curs anem a Port Aventura. Tot i que cal pagar, l’excursió és un premi per als alumnes que han fet bé la seva feina. Evidentment voluntària, permet entrar al parc quan l’obren i marxar quan el tanquen; per això marxem de Cornellà a les 08.00 del matí i arribem cap a les 02.00 de la nit.

El preu són 53 €, gairebé el mateix d’una entrada simple a la taquilla, però amb l’Institut també inclou l’autocar, tornar a mitja nit, el dinar, poder anar-hi amb els amics, i la grata companyia dels professors.

Tota la informació necessària la trobaran a l’arxiu pdf annex; recordin que si hi volen anar han de donar el full d’ingrés bancari (aquí l’arxiu per imprimir) i el full d’inscripció i responsabilitat, junts, al cap d’estudis (Cesc Terrassa), abans del 20 de juny. Hi ha condicions de notes i de conducta per poder participar-hi.

Els últims anys cada cop hi hem anat més de 220 alumnes, és a dir quatre autocars, sense cap incident. Esperem fer el mateix enguany. Per això ho organitzem, sense afany de lucre.

Voleu venir?