Port Aventura 2019

Ja tenim més d’un autocar ple d’alumnes que volen celebrar el final de curs al popular parc d’atraccions del Tarragonès amb els seus amics, aprofitant aquesta oferta. L’experiència de 24 anys ens avala. Tot i que cal pagar, l’excursió és un premi per als alumnes que han fet bé la seva feina (hi ha condicions innegociables per venir). Evidentment voluntària, permet entrar al parc quan l’obren i marxar quan el tanquen; per això sortim de Cornellà a les 08.00 del matí, i finalment arribem cap a les 02.00 de la nit.

El preu són 53 €, gairebé el mateix d’una entrada simple a la taquilla, però amb l’Institut també inclou l’autocar, tornar a mitja nit, el dinar, poder anar-hi amb els amics, i la grata companyia dels professors.

Tota la informació necessària la trobaran a l’arxiu pdf annex; recordin que si hi volen anar han de donar el full d’ingrés bancari (aquí l’arxiu per imprimir) i el full d’inscripció i responsabilitat, junts, al cap d’estudis (Cesc Terrassa), abans del 20 de juny.

Molt important: hi ha condicions de notes i de conducta per poder participar-hi (si algú paga i no l’acceptem, li tornarem els diners; si algú s’hi inscriu, l’acceptem, però el dia 28 no ve, per la raó que sigui, no li podem tornar res).

Els últims anys cada cop hi hem anat més de 220 alumnes, és a dir quatre autocars, sense cap incident. Esperem fer el mateix enguany. Per això ho organitzem, sense afany de lucre.

Voleu venir?