Participem al concurs de microrelats Mari Carmen Brito

El grup que impulsa el projecte “Cornellà-Valors” vol promoure activament la implicació de l’alumnat de la nostra ciutat en projectes de divulgació i sensibilització al voltant dels principis i dels valors que ha de tenir tota societat civilitzada.

Enguany, com cada any, han organitzat el concurs de microrelats Mari Carmen Brito sobre el valor de la solidaritat, adreçat a l’alumnat des de primer de Primària fins a Batxillerat i Cicles formatius. El nostre institut hi ha participat amb quatre alumnes de 4t d’ESO: Nora Bakkari, Corina Gama, Ferran Riveiro i Sara Santos.

L’acte de lliurament de premis es va celebrar el dimecres 8 de juny al Castell de Cornellà, amb la presència d’autoritats, organitzadors, mestres i professorat i l’alumnat participant amb les seves famílies. L’alumnat del Macià no va poder assistir-hi perquè es trobaven de viatge de final d’estudis a Euskadi, però van rebre els diplomes de participació en l’activitat.