Participem a la conferència Nacional eTwinning 2022

Els dies 21, 22 i 23 de novembre 2022 s’ha celebrat la I Conferència Nacional eTwinning 2022, dedicada a una escola sostenible, creativa i inclusiva. Els participants de diferents comunitats autònomes van poder participar en ponències, tallers i trobades molt motivadores. Des de Catalunya van assistir 5 eTwinners: Emma Escamilla Luna de l’Institut Torrent de les Bruixes, Roser Palacios Porras de l’Institut Lauro, Francisco Javier Rodríguez Cabrera de l’Institut Comte de Rius, Miguel Ortega Carballo de l’Institut Castellet, i en Vicenç Roman, professor d’Educació Física i responsable del projecte de l’Institut Francesc Macià.

Recordem que eTwinning forma part d’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El nostre objectiu és promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball en col·laboració entre professorat i alumnat dels països que participen en eTwinning, a través de les TIC.

Aquí es pot veure en vídeo la retransmissió de la conferència.