Mostra de punts de llibre 2021: premiats i finalistes

L’Ajuntament de Cornellà ha donat a conèixer els premiats i els finalistes de la mostra de punts de llibre 2021, que enguany ha celebrat l’Any internacional de les fruites i les verdures. Felicitem els nens i nenes, els nois i noies i el personal docent, que des de les diferents escoles i instituts de la ciutat han dibuixat un punt de llibre.

El jurat ha triat 6 punts de llibre premiats i també alguns finalistes, que us donem a conèixer a través d’aquest vídeo. Entre ells, del nostre Institut, la Irene Banderas i la Nora Ngondo, de 1r A, finalista i guanyadora de la categoria Secundària I, i la Laila Bahafi (4t G), finalista de la categoria Secundària II.

Durant aquesta setmana es repartiran entre l’alumnat de la mateixa categoria els punts de llibre premiats editats i els diplomes dels punts premiats o finalistes, que es faran arribar a l’alumnat o a la seva família. Així mateix, els premiats rebran el resguard del seu premi, per anar a recollir-lo a la llibreria Pati Blau.