Mostra de lectura en veu alta: Corneliada 2018

El passat 11 de desembre els nostres alumnes de 1r A i de 4rt D van participar en la mostra de lectura en veu alta que se celebra cada dos anys a Cornellà. Van participar en la biblioteca García Nieto, juntament amb alumnes de l’institut Esteve Terrades.

Agraïm la col·laboració als nostres alumnes de 1r A i de 4rt D per fer tan bon paper en l’escenificació teatralitzada dels textos proposats, així com la col·laboració dels professors PIlar Peña, Ferran Mascarell i Roser Rodà, sense els quals no s’hagués pogut dur a terme aquesta activitat tan engrescadora i que fomenta la lectura entre els alumnes de l’institut.

L’ajuntament de Cornellà va premiar l’institut amb quinze novetats de literatura juvenil, que han passat al catàleg de la nostra biblioteca i dels quals els nostres alumnes poden gaudir-ne des del dia d’avui.

Pots veure les fotos de l’acte en aquesta galeria.