Menjars de Nadal en Anglès

Durant aquesta setmana un grup reduït d’alumnes de 3C i 4G han participat en un petit projecte de Nadal en Anglès que ha consistit en un lesson plan sobre el menjar d’aquestes dates. Inclosa dins del Programa Erasmus Plus “Healthy minds, healthy learners”, aquestes activitats tracten d’apropar l’alumnat a altres cultures mitjançant una reflexió activa sobre hàbits saludables.

El primer pas ha estat una discussió grupal sobre com es podria relacionar aquesta llengua amb les celebracions gastronòmiques habituals d’aquestes dates. A continuació, amb les seves respostes, han elaborat un mapa conceptual digital amb el nou vocabulari après. Finalment, hem fet una visita a un supermercat ubicat al costat de l’escola per buscar exemples reals de la presència de l’Anglès en els envasos alimentaris.