L’Institut Francesc Macià obté l’Acreditació Erasmus

El nostre Institut ha obtingut, en la seva primera convocatòria, l’Acreditació ERASMUS en l’àmbit de l’Educació Escolar dins el marc del nou programa Erasmus 2021-2027. Només 366 centres escolars de tota Espanya han rebut aquesta acreditació per a dur a terme projectes europeus, que inclouen tant la formació del professorat com les mobilitats d’estudiants a l’estranger.

D’aquesta manera, l’Institut espera aconseguir no sols una major internacionalització de les seves aules, sinó una millora en la seva oferta formativa i educativa, que fomentarà una major projecció europea i beneficiarà enormement al seu professorat i alumnat.

En aquest sentit, els pròxims dies 14, 15 i 16 d’octubre celebrarem els Erasmus Days, on tot l’alumnat interessat podrà obtenir més informació sobre la participació en aquests projectes.