La Veu de Cornellà per a una alumna de can Macià

El diumenge 15 de maig va tenir lloc, a L’Auditori de Cornellà, la final del concurs vocal per a solistes La Veu de Cornellà, segona edició. Clara López, alumna del Macià, va guanyar el concurs en la categoria Joves. Fins a catorze cantants participaven a la final, set per cada categoria, després de superar dues fases per seleccionar els millors intèrprets d’entre les 50 persones inscrites en aquesta edició.

La Veu de Cornellà és un concurs vocal adreçat a solistes no professionals, organitzat per l’Ajuntament de Cornellà, amb l’objectiu de donar suport i visibilitat als cantants de la ciutat que hi vulguin participar, tot fomentant el seu desenvolupament musical, artístic, escènic i personal. No hi ha cap límit d’edat dins les dues categories de concursants (joves i adults), i es pot participar amb qualsevol estil i tessitura vocal.

En la primera edició, abans de la pandèmia, el 2019, la 2a classificada d’adults va ser l’exalumna Ariadna Rubio, i la 3a de joves Looa Ansa, que ara participa en el concurs Eufòria, de TV3.

En aquesta segona edició cornellanenca hi havia més alumnes de l’Institut, autèntiques artistes. Dirigeix el concurs el músic Òscar Larios, i hi participa la seva filla Àlex (guanyadora del concurs Happy Day de TV3 del 2017), brillant exalumna nostra.

Moltes felicitats pel premi, Clara!