La cafeteria del Macià

El passat dimarts 10 d’abril l’institut va obrir les portes de “La Cafeteria del Macià”. L’horari del servei de cafeteria serà cada dimarts durant el primer pati. Va ser tot un èxit que esperem millorar cada setmana.

Els alumnes de la USEE seran els encarregats d’aquest projecte durant el tercer trimestre . Posaran a la venta cafès, entrepans, fruita, sucs i pastissos a preus molt econòmics. A més, el professorat i alumnat poden descarregar-se l’aplicació des del codi QR penjat al bar per fer-nos arribar comandes.

Amb aquest projecte es pretenen treballar aspectes bàsics com preparar comandes, càlcul de preus i pressupostos i l’atenció al públic per una banda i capacitat d’organització, gestió del temps, cooperació, autonomia, atenció i empatia per l’altra.