Jornada JAMs 1r de Batxillerat al Citilab de Cornellà

Els alumnes de primer de batxillerat han participat el dijous 1 i divendres 2 de febrer en les Jams de Treballs de Recerca del Citilab.
Les JAMs són jornades de dos dies que organitza el Citilab, en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics, en horari lectiu, per facilitar a l’alumnat dels instituts públics de Cornellà el disseny del seu futur Treball de Recerca.
L’alumnat de 1r de batxillerat s’inicia en el món de la recerca plantejant un tema d’interès personal relacionat amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), per definir a continuació una pregunta de recerca i l’objectiu general (i els específics) de la seva investigació.
A la segona sessió es porten a terme altres dinàmiques de suport que recullen els procediments científics necessaris per dissenyar una òptima recerca.

IMG_20240202_123656