Innovació educativa amb la plataforma Fiction Express

L’INS Francesc Macià, a través del seu departament d’anglès, aposta aquest curs 2019-20 per la innovació educativa amb la incorporació de la plataforma de foment de la lectura Fiction Express. Amb l’objectiu d’impulsar l’hàbit lector entre els nostres estudiants d’ESO i Batxillerat, fonamental per adquirir i consolidar nous coneixements en anglès, aquesta eina digital permetrà a l’alumnat llegir llibres de temàtica variada, de diferents nivells de dificultat, i a qualsevol dispositiu (ordinador, mòbil, tablet). Fins i tot podran participar en la seva redacció i desenllaç.

Fiction Express és una solució gamificada que ajuda als alumnes a millorar la comprensió lectora en llengua anglesa, ja sigui a l’aula o a casa, individualment o en família, des de qualsevol pantalla i en un format adaptable. Cada estudiant gaudirà d’un accés personal amb el que accediran a tots els llibres de la plataforma, tant els que es creen “en viu” durant el curs com els que ja estan escrits, més de 100 fins avui. Aquesta nova eina substitueix als tradicionals llibres de lectura en paper de l’assignatura d’anglès, i suposa un pas endavant en el nostre compromís per millorar la competència lingüística en llengua estrangera i apropar la lectura al nostre alumnat.

Let’s read together!