Inici de curs: 12 de setembre

El primer dia del nou curs 2019-20 és el dijous 12 de setembre, per a tots els alumnes, amb aquest horari escalonat de presentacions a la sala d’actes:

• 09.25 h – 1r d’ESO  (fins a les 13.00 h; cal dur esmorzar).
  • 10.30 h – 2n d’ESO
  • 11.15 h – 3r d’ESO
  • 12.00 h – 4t d’ESO
  • 12.45 h – 1r de batxillerat
  • 13.30 h – 2n de batxillerat
  • Després de la sala, els alumnes van a l’aula pròpia amb el tutor. Lògicament, cal dur quadern i estris per escriure.

Les presentacions de 2n d’ESO fins a batxillerat duren unes dues hores, aproximadament; un cop acabades els alumnes poden marxar cap a casa a preparar-se per a l’endemà.

Aquest primer dia no cal dur els llibres.

El divendres 13 tots els grups fan l’horari habitual amb tota normalitat, de les 08.25 h fins a les 15.00 h, fins al final del curs.

Els grups de primer d’ESO fan breu un procés d’adaptació a l’Institut, i, temporalment, no segueixen l’horari de classes previst. Tutories, jocs, passejades i activitats diverses per descobrir el centre, conèixer els professors, assumir les normes de convivència, i saber qui són els nous companys.

Molt bon curs a tothom!