Imatges inoblidables de la sortida a la neu

Els passats dies 11, 12, 13 i 14 de gener del 2022, 119 alumnes de 1r de l’ESO i 1r de Batxillerat vam realitzar la Sortida a la neu. Dimarts ens va tocar matinar molt, ja que vam sortir de Cornellà a les 5h de la matinada i després de 4h amb autocar vam arribar a l’estació d’esquí d’Espot. El nostre alberg, anomenat les Daines, estava en un entorn privilegiat ja que se situava a peu de pista.

Una vegada descarregades les maletes ens vam equipar amb el material adient per gaudir de la neu, els paratges i sobretot per aprendre a esquiar. Vam pujar a pistes amb el telecadira i durant l’ascens vam poder explorar part de l’estació. Ens va sorprendre les primeres pistes plenes de neu i algun bon esquiador. Qui ens podia dir que aquelles pistes les baixaríem esquiant com a professionals al tercer dia!

Pel que fa a l’organització, érem 10 grups de diferents nivells dirigits per monitors, per així aconseguir un bon aprenentatge. Molts vam caure, afortunadament tot va quedar en petits ensurts i rialles. Tots els dies van venir acompanyats d’un sol fantàstic, però les temperatures eren baixes i a vegades el vent feia de les seves.

Va ser un viatge ple d’anècdotes i experiències on la convivència va permetre conèixer gent i fer amistats, i a més a més, vam aconseguir aprendre a esquiar!

Compartim amb les famílies del Macià la galeria de fotografies i vídeos de la sortida. També trobareu imatges de la sortida a l’Instagram del Macià.

Nota: els informem que l’alumnat que va realitzar els pagaments però no van poder venir a la sortida se’ls farà la devolució la setmana del 24 al 28 de gener.

Departament d’EF i professorat acompanyant.