Històries marítimes al Port de Barcelona

Els passats 8, 22 i 29 de novembre els alumnes de 3r ESO vam anar al Port de Barcelona i al Museu marítim, en una activitat de la matèria de Geografia i Història del Departament d’Història de l’institut. Vam estar tot el matí, vam fer dues activitats, ens vam separar en dos grups. El primer grup va anar a fer un passeig en vaixell, mentre vam anar aprenent diferents coses, vam aprendre a calcular les coordenades, la longitud, la latitud, també vam aprendre a fer nusos marítims i a navegar en un vaixell. Mentre els altres alumnes van anar al Museu marítim i a les drassanes de Barcelona a veure totes les exposicions per fer apunts de tot el que vam veure, que la veritat tot era molt interessant, perquè anaves aprenent la història marítima de Barcelona. Quan vam acabar l’activitat ens vam intercanviar amb l’altre classe els alumnes que vam anar en vaixell vam anar al Museu marítim i els que van anar al museu van anar en vaixell.

En conclusió l’activitat va estar molt divertida perquè vam aprendre moltes coses noves sobre la navegació i la seva història a Barcelona.

Aquí teniu la galeria de fotos de l’activitat.