Final d’ESO

Els nois i noies de 4t van celebrar la fi de l’ESO amb la festa acadèmica del divendres 1 de juliol. Malgrat la temperatura tòrrida, alumnes de vint-i-un botó i famílies van omplir a vessar la sala d’actes. Per a la majoria és un descans en el camí cap al batxillerat, per a altres era l’últim dia a l’Institut, abans d’anar a cicles o batxillerat artístic. Van obrir el foc les actuacions de piano, saxo i flautes, sota la direcció de la professora Patrícia G., mare d’un dels homenatjats i exalumna. La presidenta de l’AMPA, també mare de 4t i exalumna, va fer el seu últim discurs. Els representants dels alumnes van agrair aquests anys i van desitjar sort a tots. A més de les paraules de la direcció, també es va projectar unes fotos de la platja de Cantàbria i de la neu de les Planes de Son, per acabar amb el lliurament de les habituals carpetes amb la foto que patrocina l’AMPA.

Acte seguit vam poder sortir al pati, a beure i refrescar-nos, a més de menjar les dotzenes de pizzes que hi havia.

Vam haver de vigilar l’entrada per interrompre l’entrada de gent que no hi estava convidada (només havien de ser alumnes i família estricta, no veïns, coneguts i passavolants).

El dotze de setembre comença el batxillerat; ànims als que tornen. El camí no serà fàcil, gens, però l’esforç paga la pena.