Fem la marató!

42,195 km corrent d’un cop, en tres, quatre o cinc hores, diumenge 10 de març al matí, sota el sol, pels carrers de Barcelona. Aquesta proesa o animalada van fer exalumnes, professors i familiars de l’Institut. El dolor i la fatiga són efímers, la satisfacció i el record eterns.

Qui vulgui posar-se a prova, el diumenge 7 d’abril pot fer els 10,700 km de la Cursa del Cortinglés, gratuïta i urbana, amb pas per l’estadi Lluís Companys. Sortida i arribada a la plaça Catalunya, de Barcelona. Podeu apuntar-vos-hi com a membres de l’Associació Esportiva Ins Francesc Macià. Es pot fer caminant, o, si un està en forma i entrenat, corrent. El departament d’educació física recompensa amb millora de nota aquells alumnes que acaben una cursa popular.