Estada a la neu per a 1r de l’ESO i batxillerat

Benvolgudes famílies:

Des del departament d’Educació Física ens complau informar-vos sobre un projecte pensat per als vostres fills: una estada a la neu de tres dies durant la setmana del 9 de gener per l’alumnat de 1r de l’ESO i 1r de Batxillerat.

Això forma part integrant dels continguts de l’assignatura, les activitats a la natura suposen per als alumnes una magnífica oportunitat per gaudir del medi ambient, conèixer-ho, i després saber respectar-ho amb l’oportunitat de compartir una experiència de convivència tots plegats.

Enguany treballarem amb Grup Intercerdanya, treballen en dos països diferents i 7 estacions d’esquí per tal de garantir la pràctica de cada jornada ii pernoctarem al Campus Cerdanya (Puigcerdà).

El preu aproximat és de 300€, i pot variar en funció del número d’alumnat que s’hi apunti. És important saber que els vostres fills/es es poden autofinançar part de la sortida a la neu amb uns talonaris de venda de números (fins a 100€, no essent obligatori i essent de franc).

Les autoritzacions s’estan entregant al llarg d’aquesta setmana, és important que llegeixin i omplin totes les dades que es demanen.

La reunió informativa, per a les famílies interessades, serà dilluns 28 de novembre a les 17h a la sala d’actes.

Adjuntem tota la informació en aquest dossier informatiu sortida a la neu 22-23.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que no estigui a la informació: sarce@iesfrancescmacia.org o vroman@iesfrancescmacia.org

Salutacions.
Departament d’educació física