Dos primers premis al concurs de Treballs de Recerca

Dues alumnes de l’Institut, Mireia P. i Lidia V., han estat distingides amb els primers premis de les seves categories, en el XVIII Concurs de treballs de recerca de 2n de batxillerat que organitza l’ajuntament.

Mireia ha guanyat el primer premi de l’àmbit cientific i tecnològic, amb el treball “El mesotelioma i el reposicionament de la metformina com a fàrmac”, i Lídia el primer de l’àmbit ciutat amb el treball “Estudi de l’illa de calor a Cornellà de Llobregat”.

L’Institut fa pública la felicitació a aquestes alumnes, a llurs famílies, i als professors que les han dirigides. L’esforç i el treball constant tenen recompensa.

En aquest concurs hi participen els millors treballs de cada institut, i es donen tres categories de premis: humanístic, científic i ciutat.