Divendres 20, dia especial a l’Institut

Divendres que ve, dia 20 de desembre,  celebrem que acabem l’any i donem les notes de la primera avaluació. Com és costum, tenim un horari alterat. Com els tutors ja han anunciat als alumnes a classe, i com hem explicat per la plataforma de comunicació Dinàntia a totes les famílies connectades, seguirem aquest horari:

08.25 – 09.25 alguns professors faran classes per recuperar hores perdudes; cada cas ja està avisat (són només de batxillerat). També una classe ha acordat fer un examen de 10.30 a 12.00.

09.25 – 10.25 (exigim puntualitat) Tots els alumnes a la seva classe.  Tutoria especial, per lliurar les notes de la primera avaluació. Cada tutor ha organitzat una sessió especial. Cap alumne no pot sortir de la classe durant tota l’hora. Demanem que no embrutin.

Si algun alumne arriba tard, no podrà entrar fins a les 10.25, i llavors haurà de buscar el tutor per recollir el butlletí de notes.

10.25 – 10.55 Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van al pati (no hi ha ni bar ni biblioteca). Temps per a observacions dels alumnes sobre les notes (tots els docents estan disponibles).

Els de 3r, i 4t que no fan observacions, tenen dues opcions:

– si actuen, o volen veure l’espectacle, han d’anar al pati nord;

– si no es volen quedar al concert han de marxar entre les 10.25 i les 10.35.

Els de batxillerat marxen també entre les 10.25 i les 10.35; si volen veure les actuacions de després, poden tornar entre les 10.50 i 11.00. La resta de temps tindrem a porta tancada (cap alumne no podrà ni entrar ni sortir del centre).

11.00 – fi (aproximadament  12.30) Concert de Nadal: actuacions dels alumnes, sota la batuta dels professors de música. Sala d’actes amb la porta tancada; no hi pot entrar ni en pot sortir cap alumne.

Els alumnes de 1r i 2n que no han d’actuar poden estar al pati sud, però no poden sortir-ne fins que no s’acabi el concert. En l’excepcional cas de pluja, aquests alumnes haurien d’anar cap a casa.

Un cop s’ha acabat el concert, ens acomiadem, i tanquem el centre. Tornem a obrir el dimecres 8 de gener de 2020. Hi ha l’esquiada (de 1r d’ESO i de 1r de batxillerat).

Els desitgem molt bones festes.

Cordialment, en nom de la junta directiva,

Cesc Terrassa, cap d’estudis