Dimecres 20 de març, portes obertes d’ESO

Com havíem anunciat profusament, dimecres 20 a la tarda vam obrir les portes de l’Institut, perquè les famílies interessades poguessin conèixer el nostre centre. Després de la benvinguda i presentació, vam passar un recull d’imatges, i, vam convidar els visitants a fer un tomb pel centre, mentre explicàvem detalls que ens caracteritzen.

Una pregunta habitual és “llibres o ordinadors?”, i la resposta és “tot”. Els alumnes usen llibres a la majoria de classes, però també fan servir els ordinadors de l’Institut per a classes com tecnologia o informàtica.

Una altra qüestió va ser si educàvem per projectes; la resposta és que, sobretot, les assignatures van per temari, per seguir millor els programes oficials, però amb els alumnes que tenen més dificultats, o amb els crèdits de síntesi, fem projectes educatius.

També ens demanaven l’oferta per al curs que ve, que és de cinc grups; és a dir, unes 140 places. Altres dubtes queden clars en el full que els vam oferir, annex a aquesta notícia.

Des de les cinc, fins a les vuit, centenars de famílies van voltar. Els desitgem sort en l’elecció.

El dimecres 24 d’abril, a les 5 de la tarda, fem les de batxillerat.

Annex: full informatiu d’ESO.