Cursos d’estiu a l’EOI i descomptes per francès i alemany

Des del Departament de Llengües Estrangeres del Macià us fem arribar aquesta informació de l’Escola Oficial d’Idiomes de Cornellà. Es tracta de l’oferta cursos per aquest estiu, així com dels cursos anuals.

Per als cursos d’estiu encara s’està tancant la matrícula, i per als cursos del curs 22/23 la preinscripció serà del 31 d’agost al 3 de setembre de manera telemàtica.

Per a l’alumnat, és interessant saber que si us matriculeu d’una segona llengua (francès o alemany, per exemple) diferent de la primera llengua estrangera que s’estudia a l’institut, us podeu beneficiar d’una bonificació del 50% (aquí teniu la informació sobre taxes i preus públics):

“Els alumnes dels centres sostinguts amb fons públics, que es matriculen d’una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes, diferent de la llengua estrangera obligatòria del currículum que estudien en el centre educatiu, tenen una bonificació del 50% del preu públic” (https://educacio.gencat.cat/ca/departament/normativa/taxes-preus-publics/preu-public/)

Per al professorat, és interessant conèixer l’existència del Pla PIA +, que permet sol·licitar la devolució de l’ingrés de l’import base de la matrícula i, per tant, l’accés a formació gratuïta.