Consell Escolar 2021

A partir de dilluns 8 de novembre podeu consultar el cens d’alumnes, famílies i professors al passadís de secretaria del centre. Recordeu que qualsevol incidència, cal dur-la a terme abans la sessió de constitució de les meses electorals, previstes pel 11 de novembre . En aquesta sessió és convenient resoldre les reclamacions que s’hagin presentat i aprovar el cens definitiu.

Durant la setmana 8-11, es durà a terme el sorteig d’assignació de les meses electorals del sector famílies i alumnes, i s’enviaran les comunicacions pertinents.

Les votacions de famílies i alumnes per la renovació del consell escolar ( falten 2 families i 6 alumnes) es duran a terme el proper 24 de novembre i teniu els mateixos drets que a qualsevol elecció ( justificant de participació, etc….)

US ANIMEM A PARTICIPAR AL PROCÉS ELECTE DE RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR 2021.