Comença el curs 2021-22

Amb la il·lusió del primer dia, l’esperança de millorar les circumstàncies, i la satisfacció de fer un nou pas endavant, el dilluns 13 de setembre hem començat el curs 2021-22. És el 56è de la història de l’Institut, i el tercer sota l’amenaça de la CoVid19. Durant tot el dia els alumnes han passat per la renovada sala d’actes, on la direcció i els coordinadors els han comentat els punts més importants, el que els ofereixen i el que n’esperen. Les obres als patis, les inacabables reformes a l’edifici, els magnífics resultats a la selectivitat del juny, i les normes CoVid, han estat alguns dels temes comentats davant d’uns alumnes que tenen al davant nou mesos de formació i esforç. Després cada grup ha marxat cap a la seva aula, amb el tutor, i allí ha rebut orientacions més detallades, així com l’horari de classes. Com diu aquest full, “Caduca a finals de juny”.