Cerimònia Inaugural del projecte “Sharing to Learn”

This week we’ve held the opening ceremony of the project ‘Sharing to Learn’, in which some of our students participate as volunteer English Language Assistants in primary schools nearby. They were welcomed and they met the primary teacher that they are going to cooperate with during this academic year. They were so eager to start that the event became a hands-on-session!

Aquesta setmana hem celebrat la cerimònia inaugural del projecte «Sharing to Learn», en el qual participen alguns dels nostres estudiants, de manera voluntària, com a Assistents de Llengua Anglesa en escoles de la zona. Els vam donar la benvinguda i van tenir el primer contacte amb els mestres amb els quals col.laboraran durant aquest any acadèmic. Tenien tantes ganes de començar que l’acte es va convertir en una primera sessió de treball!

Esta semana hemos celebrado la ceremonia inagural del proyecto «Sharing to Learn», en el cual participan algunos de nuestros alumnos, de manera voluntaria, como Asistentes de Lengua Inglesa en escuelas de la zona. Les dimos la bienvenida y les presentamos a los maestros con los cuales colaborarán durante el presente año académico. ¡Tenían tantas ganas de empezar que el acto se convirtió en una primera sesión de trabajo!