AMB LA MARATÓ DE TV3, CONTRA EL CÀNCER

Un de cada dos homes patirà un càncer al llarg de la seva vida. Les dones, una de cada tres. Aquestes són les fredes i cruels estadístiques, que també ens diuen que, per culpa del tabaquisme, aviat la proporció serà la mateixa (una de cada dues persones). Però avui dia el càncer es pot tractar, i, en cada cop més casos, es pot vèncer, o tenir a ratlla, gràcies a la investigació.

L’Institut, des de l’inici, col·labora amb la Marató de TV3, oferint conferències de conscienciació als alumnes. Divendres 14 de desembre el Dr. Roger Fons ens va parlar del càncer (descripció, efectes i, sobretot, prevenció) als alumnes de 4t, i als del batxillerat bio-sanitari. També va comentar les seves impressions després d’haver estudiat una carrera de la branca científica.

La Marató ha recollit vora 200 milions d’euros en tots aquests anys, i ens en sentim orgullosos. Més perquè la malaltia d’enguany ens és molt pròxima; alumnes, professors i familiars no s’escapen d’aquest mal.