Acte de cloenda del projecte intergeneracional CRENCO

Divendres passat vam arribar a l’última sessió d’aquest curs del projecte intergeneracional  CRENCO, amb els alumnes de 4rt A i el Casal de Gent Gran Gavarra. Va ser una sessió molt emotiva.

La gent gran va convidar als alumnes al casal i van preparar una xocolatada per mostrar als alumnes com s’organitzen ells al casal. Tots van compartir una estona de dolços i van conversar en una gran taula.

Després de l’esmorzar, van fer una dinàmica de recollida de dades i opinions, tant de resultats que han estat positius per als participants, com de propostes de millores de cara a futurs programes socioeducatius. També van gaudir recordant moments viscuts i ballant junts.

Després d’aquesta dinàmica l’Ajuntament de Cornellà ens va acompañar a  l’entrega de diplomes a tots els participants i professionals. Moltíssimes gràcies per ser-hi.

Des de l’institut Francesc Macià volem agrair especialment la col·laboració de Sandra Diaz Cofine, la fundadora del projecte i la persona que sempre ha estat present en totes les sessions perquè la idea es materialitzés. També volem agrair al coordinador de l’ESO, Sergi Castro, i al tutor de 4rt A, David Corral, per la seva col·laboració, ajut i presència en el projecte CRENCO. Finalment, és important per a nosaltres fer una especial menció a l’Ester Macias, educadora social del casal, per la seva gran implicació en el projecte.

Volem fer un petit homenatge a tots els participants i professionals que heu desenvolupat aquest programa i us volem agrair la vostra predisposició i participació. Creiem que s’ha format un grup molt especial de gent gran, alumnes i professionals. Ara quan us trobeu per la ciutat segur que tindreu en comú un bonic record.