Acte de cloenda del curs escolar a El Llindar

Aquest matí, professorat del centre ha acompanyat al nostre alumnat d’El Llindar a l’acte de cloenda del curs escolar. Felicitem especialment a l’I.C. i al J.M. que han aconseguit graduar-se amb el títol de l’ESO i el curs vinent seguiran el seu procés formatiu. També hem trobat exalumnes que enguany han cursat l’FP Dual (Estefania i Nico) amb molt d’èxit. Quedi aquí el nostre reconeixement pel seu esforç.

A l’acte de cloenda d’El Llindar a Cornellà també ha assistit el president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat de la consellera d’Educació, Anna Simó.

El Llindar orienta i acompanya adolescents i joves que es troben exclosos del sistema educatiu i social, apostant per recorreguts formatius personalitzats en escenaris reals de treball. Des de la seva creació, el 2004, ja ha acompanyat a més de 4.800 adolescents i joves del Baix Llobregat i el Barcelonès Sud.