100 % d’aprovats a la selectivitat

“Ens omple d’orgull i satisfacció” anunciar els resultats dels alumnes a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU, o selectivitat). Tots els examinats (53) han aprovat, com en moltes ocasions anteriors.

Remarquem que dues noies, Aida i Cristina, han obtingut una mitjana en la part obligatòria superior al 9.00; per això mereixen el diploma de reconeixement del Departament de Recerca i Universitats. La segona amb una nota estratosfèrica: 9,70.

Moltes de les notes són excel·lents: dinou 9, onze 9,5 i, extraordinari, disset 10 (en matèries com català, anglès, història, matemàtiques, tecnologia i filosofia).

Confiem que aquests nois i noies, que tant s’han esforçat, puguin entrar en els estudis desitjats, i que amb el bagatge rebut a l’Institut tinguin un bon rendiment a la universitat.

De tots els alumnes que han cursat el batxillerat amb nosaltres, el 92,54 % n’han obtingut el títol.