Lectures recomanades: estiu 2023

Com cada any, us fem algunes recomanacions per gaudir de la lectura aquest estiu, amb l’objectiu de:

• Fomentar el gust per la lectura dels/ les nostres alumnes.
  • Fer dels/les alumnes lectors, tot i tenint en compte que en la lectura trobaran les eines necessàries per esdevenir ciutadans amb esperit crític i amb valors ètics que els situïn en el món on hi viuen.
  • Ajudar a l’assoliment de les competències bàsiques en general i a millorar els resultats educatius de l’alumnat.
  • Esdevenir l’eina vertebradora del pla lector del centre.

1r i 2n d’ESO

Cullum, Jared. Kodi. Astronave, 2023.

Com cada estiu la Katy passa les vacances amb la seva àvia a Alaska, sense gaires amics i llegint còmics.

Fernández, Enrique. Hammerdam. Astronave, 2023.

La Melina és la filla gran d’un matrimoni de pagesos que acaben de ser pares per segona vegada. La Melina viu a la Vila de Hammerdam, un poble tranquil que s ́ha fet famós perquè ha caigut un Martell màgic que ha enviat els déus.

3r i 4t d’ESO

Padilla, Arturo. Extraños en un aeropuerto. Loqueleo, 2023.

Quatre joves són els guanyadors d’un viatge a Nova York. Els estranya que no hi hagi més passatgers, sobretot, els inquieta una maleta negra que sembla abandonada al mig de la sala.