Teatre per a petits i grans: “Els tres pèls d’or del diable”

Una pitonissa avisa el rei que el seu successor serà el fill del conseller reial. Perquè això no passi, el malvat monarca envia en Joan a l’infern a arrencar-li al Diable els tres pèls d’or que té entre les banyes, i portar-los de tornada, si vol salvar la seva vida. Pel camí, el nen viurà moltes aventures i, al final, gràcies al seu caràcter bondadós i a la seva solidaritat amb tothom, es complirà el presagi de la vella endevina.

El passat dia 15 de desembre, des de la matèria optativa de teatre de 2n d’ESO, hem representat per a l’escola Sant Antoni l’obra Els tres pèls d’or del diableescrita per Vicente Cañón a partir d’un conte dels germans Grimm.

L’alumnat de 1r i 2n i 3r de Primària ha gaudit de l’obra de teatre, a la qual l’han seguit una actuació musical i un taller de pintar i retallar dracs, serps, espases, corones i escuts dinamitzat pels nostres alumnes de l’optativa de teatre.

Ha estat una jornada molt entretinguda i motivadora per al nostre alumnat.